فاز دوم مصلای تبریز فردا به بهره برداری می‌رسد

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی از آغاز بهره برداری پ فاز دوم مصلای امام خمینی(ره) تبریز در روز جمعه هفته جاری خبر داد.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در مراسم جز خوانی قرآن کریم ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: مصلای اعظم تبریز در چند فاز تعریف و در دست اجراست که خوشبختانه اقدامات ارزشمندی در طول سالیان متمادی صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی از آغاز بهره برداری  فاز دوم مصلای اعظم امام خمینی(ره) در روز جمعه هفته جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: از تمام خیرین و مشارکت کنندگان در احداث این مصلای باشکوه تشکر می کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید؛ آزادی از سلطه طاغوت‌ها را از بزرگ‌ترین نعمت‌ها دانست و گفت: خداوند آزادی را بهترین نعمت‌ها می‌داند، جنگ‌های اسلامی نیز یا برای دفاع است یا برای برداشتن ستمگرانی که مانع انتخاب آزادانه راه حق می‌شوند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه طاغوت‌ها جز برای خود برای هیچ‌کس حق اظهارنظر قائل نیستند، اظهار داشت: سنت و قانون خداوند آزاد گذاشتن انسان است، او می‌تواند مردم را به اجبار به راه حق وادار کند اما رشد واقعی، در سایه آزادی است.

آل‌هاشم با تاکید بر اینکه اسلام بی تفاوتی نسبت به مستضعفان را توبیخ کرده است، گفت: طبق موازین دینی اگر کسی خواست از آزادی سو استفاده کند؛ باید او را از کارش بازداشت، به عبارتی مالکیت دارای جواز هر نوع مصرفی نیست.

کد خبر 790335

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha