هنرمندان رسالت مهمی در تبیین گام دوم انقلاب دارند

نمانیده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: تاثیر فعالیت هنرمندان برای انتقال اهداف و آرمان های اسلام و انقلاب در جامعه ویژه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در جمع هنرمندان بسیجی استان اظهار داشت: بهره‌مندی از ظرفیت فرهنگ و هنر بری ترویج مفاهیم عالی اسلامی و قرآنی ضرورت دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجا‌شرقی با بیان این‌که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدن بهره‌مندی از ظرافت‌های هنری امری ناممکن است، خاطرنشان کرد: پرداختن به ایثار شهدا و از خودگذشتگی خانواده ایشان از جمله مباحثی است که باید در حوزه های مختلف هنری مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که هنرمندان بسیجی در مقطع کنونی انقلاب رسالتی حساس‌تر از گذشته بر عهده دارند، افزود: هنرمندان می توانند فرازهای مهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را به آحاد مردم با شیوه های هنری تبیین و تشریح کنند.

آل هاشم با تاکید بر اینکه هنرمندان رسالت مهمی در تبیین گام دوم انقلاب دارند، افزود: تاثیر فعالیت هنرمندان برای انتقال اهداف و آرمان های اسلام و انقلاب در جامعه ویژه است.

وی ادامه داد: هنرمندان باید با توجه به اهمیت گام دوم انقلاب و تحقق منویات رهبر انقلاب، در این خصوص با خلق آثار هنری و ابتکارهای ویژه خود این بیانیه را در جامعه تبیین کنند.

نمانیده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی، فرهنگ ایثار و شهادت، اسلام ناب محمدی (ص) و امیدآفرینی را نیاز ضروری جامعه خواند و از هنرمندان خواست به این مسائل در راستای گام دوم انقلاب توجه خاصی کنند.

کد خبر 791113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha