برگزاری پویش ملی « بهار همدلی» در جهت کمک به سیل زدگان

سلمانی با اشاره به حمایت از سیل زدگان در کشور گفت: پویش ملی « بهار همدلی» در جهت کمک به سیل زدگان در یزد راه اندازی شده است.

ابراهیم سلمانی، سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: از همه دانشگاهیان دانشگاه‌ علوم پزشکی یزد جهت پیوستن به «پویش ملی بهار همدلی» دعوت می شود که کمک‌های نقدی خود را به حساب مشخص شده توسط رئیس دانشگاه واریز نموده و با دستان پر مهر خود برای هم‌وطنان سایبانی از مهر بسازیم.


وی ضمن اعلام همدردی با هموطنان آسیب دیده از سیل اخیر کشور خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه اینکه بر اساس موجودی حساب در هر دانشگاه و دانشکده، تعداد منازل، مکان ساخت و مدت زمان ساخت هر خانه مشخص می‌شود و با حضور دانشجویان و اعضای شرکت کننده در پویش، کلید منازل در اختیار افراد شناسایی شده قرار می‌گیرد و در کمال شفافیت ورودی و خروجی کمک‌های دانشگاهی «پویش ملی بهار همدلی» اطلاع رسانی می شود.


وی ادامه داد: همکاران و دانشگاهیان نیک اندیش دانشگاه علوم پزشکی یزد می‌توانند کمک‌های نقدی انسان دوستانه و خیرخواهانه خود را در راستای یاری رساندن به هموطنان سیل زده کشور به شماره حساب ۲۰۰۵۲۰۰۰۲۰۰۵ بانک رفاه ، شعبه شهید صدوقی یزد کد ۲۹۰ به نام هدایای خاص بهار همدلی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و همچنین شماره شبا IR۴۸۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۲۰۰۵۲۰۰۰۲۰۰۵ و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۲۵۸۲۲ واریز کنند.


سلمانی عنوان کرد: این حساب بانکی به عنوان حساب متمرکز و اختصاصی پویش بهار همدلی اعلام می‌شود و تمامی وجوهی که از هر فرد حقیقی یا حقوقی به این حساب واریز شود، تنها برای خانه‌سازی و تهیه مسکن برای هموطنان آسیب دیده از سیل هزینه می‌شود.
 

کد خبر 796787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha