فراخوان جشنواره تئاتر منطقه یک آذربایجان‌شرقی منتشر شد

دبیرخانه جشنواره تئاتر منطقه یک آذربایجان‌شرقی در سال ١٣٩٨ فراخوان این جشنواره را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، «احمد فیاضی» با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با حضور هنرمندان شهرهای مراغه، بناب، ملکان، عجبشیر، آذرشهر و اسکو در قالب جشنواره تئاتر منطقه یک استان برگزار خواهد شد،

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه ادامه داد: با هدف  حمایت از گروهها، هنرمندان و آثار مستعد منطقه به منظور تجمیع و ساماندهی فعالیتهای تئاتری، بسترسازی جهت تشویق جوانان و علاقه‌مندان این حوزه برای حضور و مشارکت در تولید آثار نمایشی فاخر جشنواره‌ی تئاتر برگزار می‌گردد.

وی افزود: ازجمله موضوعات در نظر گرفته شده برای این جشنواره میتوان به هنر متعهد و هنرمند معاصر ، فرهنگ ایرانی و حمایت از محصول ایرانی،  آثار و موضوعات فولکلور منطقه، فرهنگ شهادت و عزت ایرانی، داستانها و روایات مذهبی،  توسعه فرهنگ نماز و آسیبهای اجتماعی  اشاره نمود .

دبیر نخستین جشنواره تئاتر منطقه یک استان گفت: این جشنواره در دوبخش صحنه ای و خیابانی برگزار خواهد شد که بخش صحنه ای بصورت رقابتی و بخش خیابانی به شکل غیر رقابتی برگزار می‌گردد.

شایان ذکر است، نخستین جشنواره منطقه‌ای تئاتر منطقه یک آذربایجان‌شرقی ١٦ الی ١٨ آبان برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند با توجه به شرایط شرکت در فراخوان جشنواره آثار خود را در تا پایان شهریورماه به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه ارسال نمایند.

کد خبر 799921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha