عملیات اجرایی پروژه های حوزه معاونت فنی  اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنو   ب کرمان آغاز شد

علی قادری، گفت: عملیات اجرایی پروژه های حوزه معاونت فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال جاری َآغاز شد.

« علی قادری » معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: عملیات اجرایی پروژه های حوزه این معاونت در سطح ۴هزار و ۵۰۰ هکتار و با اعتبار مصوب ۱۲۵میلیارد ریال در سطح عرصه های منابع طبیعی جنوب کرمان، از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی (سال ۹۸ ) آغاز شده است.

علی قادری، با بیان این مطلب که اجرای این پروژه ها در راستای منویات و عنایات ویژه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در جهت احیا، توسعه و حفاظت از عرصه های منابع طبیعی انجام می شود، ابراز داشت: این پروژه ها شامل جنگل کاری با نهال، مراقبت و آبیاری، بذرکاری، هلالی آبگیر توام با بذرکاری، احداث آب انبار، تجهیز و احداث نهالستان است.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان،اضافه کرد: هدف از اجرای این پروژه ها توسعه جنگل و افزایش سرانه فضای سبز، تلطیف آب و هوا و مقابله با ریزگردها، ذخیره نزولات آسمانی و تغذیه مصنوعی سفره های آب زیرزمینی، افزایش پوشش گیاهی و کنترل فرسایش آبی است.

کد خبر 800139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha