کشف بیش از ۳۰ تن مواد مخدر در استان یزد در سال گذشته

افخمی با اشاره به تلاش های پلیس استان در زمینه مبارزه با مواد مخدر گفت: در سال گذشته بیش از ۳۰ تن مواد مخدر در استان یزد گشف شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « علی افخمی » در نشست خبری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در استانداری یزد گفت: استان یزد با توجه به موقعیت خاص خود در زمینه مواد مخدر دارای اهمیت بالا دارد و یکی از وظاطف پلیس استان نیز در این زمینه است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد افزود: مواد مخدر یکی از مباحث آسیب های اجتماعی است که مقام معظم رهبری نیز بارها بر آن تاکید کرده اند.

افخمی ادامه داد: نیروی انتظامی علاوه بر مقابله در راستای فعالیت های پیشگیرانه نیز گام برداشته است که برگزاری دوره های آموزشی، کلاس های آگاه سازی، توزیع بروشور، یادواره شهدایم واد مخدر از جمله این اقدامات است.

وی گفت: یکی از اولویت های ما جمع آوری معتادین و نگهداری آنها است که در این راستا نیز پایگاه های مبارزه با مواد مخدر را در سطح استان داریم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد خاطرنشان کرد: سال گذشته قریب به 30 تن انواع مواد مخدر و در سه ماهه بیش از 7 تن مواد مخدر کشف شده است.

کد خبر 802521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha