پیگیری تخلفات با حفط کرامت انسان ها، مهمترین راه رشد سازمان ها در جامعه است

اولیا با اشاره به اهمیت پیگیری تخلفات گفت: پیگیری تخلفات با حفط کرامت انسان ها، مهمترین راه رشد سازمان ها در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد صالح اولیا» در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه یزد گفت: تعامل بیشتر با جامعه و اثر بخشی در جامعه را در قالب مکانیسم های مختلف سعی کردیم انجام دهیم.

رئیس سابق دانشگاه یزد افزود: تشکیل شورای فناوری و نوآوری در استان، شواری هماهنگی دانشگاه های استان، تشکیل کانون های تفکر از جمله اقدامات دیگر ما بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه فناوری و نوآوری نیز پردیس دانشگاه، شرکت های دانش بنیان نیز در این دوره دنبال کردیم.

اولیا تصریح کرد: در زمینه افزایش سهم بودجه های پژوهشی نیز افزایش بیش از 5 برابر بودجه پژوهانه اساتید داشتیم و به لحاظ تحرک علمی نیز روزانه یک و هفت دهم سمینار علمی را به صورت میانگین داشتیم.

رئیس سابق دانشگاه یزد ادامه داد: پذیرش دانشجویان خارجی و ارتباط با دانشگاه های خارجی از جمله اقدامات دیگر بود که دنبال شد.

اولیا بیان کرد: 140 عضو هیات علمی در سال های اخیر جذب کردیم که امیدواریم در سال های آینده شاهد به ثمر رسیدن نتیجه آن باشیم.

وی افزود: مفهوم پارک صنعتی و باغ کتاب از جمله مفاهیمی بود که برای آن دنبال کردیم.

رئیس سابق دانشگاه یزد خاطرنشان کرد: حساسیت نسبت به تخلفات از جمله اقدامات دیگر ما بود و تلاش شد که موارد معدود تخلفات همراه با حفظ حرمت ها دنبال شد و همراه با آن نیز حساسیت ها حفظ شد که امیدواریم این امر در آینده نیز دنبال شود.

اولیا تصریح کرد: اگر سازمان های ما می خواهند رشد کنند  راهی جز پرداختن به تخلفات و پیگیری و حل آنها نیست که باید آن را دنبال کرد.

کد خبر 804324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha