آمریکای جنایتکار همواره در چشم جهانیان منفور است

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: آمریکای جنایتکار همواره در چشم جهانیان منفور است و این موضوع ناشی از خوی ددمنشانه این رژیم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمد علی آل هاشم» شب گذشته(۲۳ تیر) در جمع نمازگزاران مسجد سیدحمزه تبریز که با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی همراه یود، اظهار داشت: وحدت و همدلی میان نیروهای مسلح حاکم است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در سایه همدلی و انسجام مثال زدنی بین نیروهای مسلح کشورمان دشمنان اسلام جرات تعدی و تجاوز به خاک پاک ایران اسلامی را ندارند.

وی با اشاره به مدیریت خوب فرمانده ارتش جمهوری اسلامی در ایجاد هماهنگی و وحدت نیروهای ارتش با دیگر نیروهای مسلح از جمله بسیج و سپاه افزود: امیر سرلشکر موسوی از زمان مسؤولیت در فرماندهی ارتش این یکپارچگی را به اوج رسانده است.

امام جمعه تبریز به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: آمریکای جنایتکار همواره در چشم جهانیان منفور است و این موضوع ناشی از خوی ددمنشانه این رژیم است.

آل‌هاشم با اشاره به اقدام اخیر مجلس سنای امریکا در گرفتن حق فرمان حمله از رئیس جمهور گفت: این موضوع، نشانگر استیصال حاکمان دولت ایالات متحده و غیر قابل اعتماد بودن ترامپ است.

کد خبر 809412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha