جامعه وحکومت زمینه ساز راهبردها و راهکارها در هفتمین همایش دکترین مهدویت

هفتمین همایش بین المللی دکترین مهدویت با موضوع جامعه و حکومت زمینه ساز راهبردها و راهکارها از سوی موسسه آینده روشن برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، موسسه آینده روشن با برپایی هفتمین همایش بین المللی دکترین مهدویت با موضوع جامعه و حکومت زمینه ساز راهبردها و راهکارها از همه فرهیختگان و اندیشمندان داخلی و خارجی دعوت به عمل می آورد.

هفتمین همایش بین المللی دکترین مهدویت 23 و 24 تیر 1390 در سه محور برگزار می شود که محور اول با موضوع زمینه سازی موضوعاتی چون زمینه سازی رسالت منتظران، موانع و آسیب های زمینه سازی، ولایت فقیه و زمینه سازی، نقش حوزه و دانشگاه در زمینه سازی، شاخص های فرهنگی جامعه و حکومت زمینه ساز را بررسی می کند.

محور دوم این همایش با عنوان رسانه و زمینه سازی است که موضوعات رسانه و فرهنگ، ظرفیت ها و محدودیت های رسانه، موانع و آسیب های رسانه، غرب و رسانه و زمینه سازی، مبانی و اهداف و شاخص های رسانه زمینه ساز و کارکردهای رسانه زمینه ساز را شامل می شود.

عنوان محور سوم همایش دکترین مهدویت، راهبردها و راهکارهای رسانه زمینه ساز است و زیرمجموعه هایی چون راهبردها و راهکارهای رسانه زمینه ساز در مقابله با آسیب های فرهنگی را دربرمی گیرد.

علاقه مندان باید مقالات خود را حداکثر تا 10 خرداد 1390 به دبیرخانه همایش ارسال کنند، مقالات ارایه شده که ممضون آنها به عناوین پیشنهادی فراخوانی نزدیک باشد با تایید کمیته علمی پذیرفته می شود، مقالات ارایه شده نباید پیش تر در دیگر همایش های علمی یا مجلات و فصل نامه های پژوهشی در داخل و خارج از کشور ارایه یا چاپ شد و یا کپی برداری از مقالات دیگران باشد، مقالات برگزیده با حضور نویسندگان آنها در همایش ارایه می شوند.

کمیته علمی همایش، مقالات پذیرفته شده را چاپ و منتشر می کند و از ارایه کنندگان قدردانی شایسته به عمل می آید، اصل مقاله حداکثر تا هفت هزار و 500 کلمه (25 صفحه) با فرمت word به صورت لوح فشرده یا پست الکترونیک یا از طریق پایگاه اینترنتی به دبیرخانه همایش ارسال می شود و مقالات ارسالی با سی دی دارای چکیده، واژگاه کلیدی، مقدمه، ساختار مناسب و فهرست منابع و به همراه سوابق علمی و پژوهشی نویسنده باشد.

شرکت کنندگان می توانند مقالات خود را به دبیرخانه دائمی همایش واقع در قم، خیابان شهدا (صفاییه) کوچه 25، پلاک 27 ارسال کنند یا از طریق نشانی الکترونیکی maqaleh@brightfuture.ir اقدام کنند.

پایان پیام/
 

کد خبر 8120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha