وظیفه داریم تا خدمت به مردم را با تبلیغ گره بزنیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اهدای ۴۰ جهیزیه با همکاری نهادهای دینی و مساجد استان ‌آذربایجان‌شرقی را گامی در راستای خدمات اجتماعی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام «محمد قمی» عصر روز گذشته(۳۱ تیر) در آئین اهدای ۴۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند تبریز اظهار داشت: جامعه مذهبی و دینی خود را در قبال مردم مسؤول می داند و بر این اساس باید وارد مقوله خدمت ‏رسانی اجتماعی شوند.‏

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر نقش‌آفرینی مساجد در عرصه های اجتماعی و خدمت‌رسانی به محرومان ادامه داد: عزم ما برای ارائه خدمت مؤثر در حوزه‌های اجتماعی است و اگر بتوانیم این خدمت را با تبلیغات اسلامی و دینی همراه کنیم، می‌توانیم ادعای موفقیت بکنیم.

وی اهدای ۴۰ جهیزیه با همکاری این نهاد و بنیاد احسان را گامی در راستای خدمات اجتماعی دانست و گفت: امروز در صورتی می‌توانیم امید به سازندگی جامعه داشته باشیم که همه مردم صداقت خادمان خود را باور کنند.

حجت الاسلام قمی با بیان این‌که ما با افتخار خادم مردم هستیم، تصریح کرد: اینکه در خدمتگزاری به مردم و دستگاه‌ها و نهادهای حاکمیتی با بخشی از مردم در راه خیر همراه باشیم، یک خدمت مطلوبی است.

وی در ادامه افزود: وظیفه داریم تا خدمت به مردم را با تبلیغ گره بزنیم، من به شخصه در مسوولیتی که قرار گرفته‌ام، احساس کوتاهی و شرمندگی از بابت کارها دارم ولی سعی می‌کنم تا در این مسیر کاری انجام دهم، ولی هنوز خیلی کارها مانده است.

کد خبر 813144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha