اهدای ۱۷۰ جهیزیه از محل زکات مردم آذربایجان‌شرقی

رییس اداره زکات کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با اشاره به تهیه ۱۷۰ جهیزیه از محل زکات در سال گذشته گفت: سال گذشته ۳۳۷ واحد مسکونی برای محرومین احداث و ۴ زندانی نیز از همین محل آزاد شد.

حجت الاسلام «قاسم محمدزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اشاره به جمع آوری ۲۵۰ میلیارد ریال زکات در استان در سال گذشته، اظهار داشت: پیش بینی ما برای امسال جمع آوری ۳۶۰ میلیارد ریال زکات است.

رییس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر «نهضت احیا و ترویج زکات» خاطرنشان کرد: تحقق این پیام بدون کار جهادی و برنامه ریزی و بصورت فردی اتفاق نمی افتد.

وی با بیان این‌که توسعه فرهنگ زکات امری لازم و شرعی است، افزود: در راستای احیا و ترویج زکات در شهرستان‌های استان، ضروری است در کنار نیازسنجی محرومان، ظرفیت ها نیز شناسایی شوند.

محمدزاده افزود: امسال نیز برای دریافت و جمع آوری ۳۶۰ میلیارد ریال زکات برنامه ریزی کردیم که ۱۲۰ میلیارد ریال آن در سه ماهه نخست سال ۹۸ تحقق یافته است.

رییس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی با اشاره به تهیه ۱۷۰ جهیزیه از محل زکات در سال ۹۷ اظهار داشت: سال گذشته همچنین ۳۳۷ واحد مسکونی برای محرومین احداث و ۴ زندانی نیز از همین محل آزاد شد.

کد خبر 814024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha