جشن ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در تبریز برگزار خواهد شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از برگزاری جشن ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در امامزاده سید حمزه تبریز خبر داد.

حجت‌الاسلام «سیدشهاب الدین حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اشاره به این‌که ترویج فرهنگ ازدواج ساده در جامعه امری مهم و ضروری است، اظهار داشت: ترویج سبک زندگی اسلامی یکی از وظایف مهم سازمان اوقاف است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی ادامه داد: جشن ازدوج ۱۰۰ زوج جوان با تأمین اعتبار از محل نیات موقوفات، ۱۲ مرداد ماه در امامزاده سید حمزه تبریز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به دلایل انتخاب مکان برگزاری این جشن گفت: به دنبال ترویح مسائل اجتماعی و فرهنگی در امامزاده‌ها هستیم، ضمن این‌که آغاز یک زندگی به سبک ائمه اطهار علیهم السلام در مکانی مقدس و معنوی مایه خیر و برکت ازدواج زوج های جوان خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی در ادامه وقف و نیت واقفان در حوزه‌های اجتماعی به ویژه ازدواج جوانان را در شرایط کنونی جامعه بسیار با اهمیت دانست و گفت: لازم است خیران در نیات موقوفات و کمک های مالی خود توجه ویِژه به ازدواج جوانان داشته باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در ادامه از برنامه ویژه زوج های سادات در روز عید غدیر خبر داد و گفت: به مناسبت روز عید غدیر هم زوج هایی که زمان عقدشان از سال ۹۷ تاکنون است و مهریه پایین ملاک زندگیشان بوده، می‌توانند با ارائه مدارک خود به اوقاف استان هدایای خود را دریافت کنند.

کد خبر 814370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha