دیدار صمیمی وزیر ارتباطات با امام جمعه تبریز

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان سفر به استان آذربایجان‌شرقی با امام جمعه تبریز دیداری صمیمی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در دیدار آذری جهرمی اظهار داشت: حضور فعال شما در فضای مجازی باعث ارتباط بهتر با مردم می شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به خاطراتی از ارتباط نزدیک با جوانان به واسطه بهره مندی از ظرفیت های موجود در فضای مجازی خاطرنشان کرد: این کار امکان دارد سخت باشد ولی تاثیرگذاری آن زیاد است.

همچنین «محمدجواد آذری جهرمی» در این دیدار صمیمی با اشاره به سبک و منش امام جمعه تبریز در ارتباط نزدیک با مردم، اظهار داشت: این نوع رفتار مردمی برای مسوولان ضروری و تاثیرگذار است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این‌که شیوه و منش شما مردمی و جوان پسند است و من نیز این شیوه را دوست دارم، تصریح کرد: عمل به این شیوه مردمی سخت ولی لازم است، گاه یک برخورد مناسب کوچک می‌تواند تاثیر بزرگی در جامعه داشته باشد.

آذری در این دیدار صمیمی اصل هدایت مردم را نیز به این شیوه درست عنوان کرد و افزود: مردم با رفتار شما متوجه تفاوت میان رفتار نمایشی و واقعیت رفتار مردمی می‌شوند و این موضوع تاثیر بسیاری دارد.

وزیر ارتباطات در بخش دیگری از این دیدار گزارشی از برنامه آینده وزارتخانه ارائه کرد و گفت: برای توسعه ارتباطات در روستاها و مناطق محروم استان آذربایجان‌شرقی ۳۰۲ کیلومتر فیبرنوری و حدود ۲۰۰ دکل مخابراتی و ۷۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

کد خبر 817115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha