لزوم استفاده از ظرفیت های متقابل خبرگزاری شبستان و نمایندگی آستان قدس رضوی برای تقویت جریان رسانه دینی

صابری حضور فعال، تحرک و پویایی در حوزه دین را از ویژگی های دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان استان کرمان خواند و بر ضرورت استفاده از ظرفیت های متقابل رسانه ای خبرگزاری شبستان و خادمیاران رسانه ای تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سیدحسین صابری به مناسبت ایام گرامیداشت روز خبرنگار، با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان استان با قدردانی از فعالیت های این رسانه اظهار داشت: حضور فعال، تحرک و پویایی قابل وصفی در حوزه دین در این خبرگزاری وجود دارد.

 

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمان با اشاره به ماهیت دینی خبرگزاری شبستان و وجود کانون های مساجد در کنار این خبرگزاری؛ کار فرهنگی رسانه ای را ارزشمند خواند و با بیان اینکه یک رسانه می تواند مسیر جامعه را به سمت دینداری و یا انحراف ببرد ؛تصریح کرد: فعالیت خبرگزاری شبستان استان کرمان را کاملاً مثبت ارزیابی می کنم.

 

وی با بیان اینکه وجه دینی اخبار این رسانه به دیگر حوزه ها غلبه دارد و ویژگی مذهبی بودن این رسانه دارای اهمیت است که باید مورد استقبال باشد؛ اعلام کرد: ظرفیت خادمیاران رسانه ای ما می تواند در اختیار این خبرگزاری قرار گیرد تا به تقویت بیشتر این رسانه کمک کند ضمن آنکه دبیر استانی این خبرگزاری خود از خادمیاران رضوی رسانه است.

 

 

محمدابدالی تکلو هم با تصریح به اینکه شبستان همواره از سیاسی کاری پرهیز کرده و با محوریت دین و فرهنگ فعالیت می کند؛ تصریح کرد: با هیچ شخص و گروهی اهل زد و بند نیستیم و کاملاً مستقل فعالیت می کنیم.

 

مدیرستادهماهنگی و نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد و خبرگزاری شبستان استان کرمان اظهار داشت: در ارزیابی عملکرد تهران از دفاترنمایندگی خبرگزاری شبستان در استان ها، کرمان حرف برای گفتن دارد و روحیات خبرنگاران این رسانه با حوزه دین هماهنگی دارد.

طاهره بادامچی، دبیر استانی خبرگزاری شبستان در کرمان هم با ارائه گزارشی اجمالی از عملگرد این خبرگزاری به بخشی از فعالیت های انجام شده در دهه کرامت اشاره و تصریح کرد: جدای از مرکز استان؛ خبرنگاران شبستان در شهرستان های رفسنجان، ریگان و اخیراً هم در کوهبنان فعالیت دارند.

کد خبر 820962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha