دشمنان درصدد تضعیف ولایت فقیه هستند

آیت الله شبستری گفت: ولایت فقیه دژ محکمی برای مقابل زیاده خواهی و زورگویی استکبار جهانی است، از این رو دشمنان درصدد تضعیف ولایت فقیه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، آیت الله «محسن مجتهدشبستری» امروز(سوم شهریور) در همایش «تبیین جایگاه ولایت فقیه در اسلام» که در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی برگزار شد، اظهار داشت: تلاش فراگیر برای تقویت شأن و جایگاه ولایت فقیه در جامعه وظیفه‌ای شرعی بر عهده همگان است.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ولایت فقیه دژ محکمی برای مقابل زیاده خواهی و زورگویی استکبار جهانی است، از این رو دشمنان درصدد تضعیف ولایت فقیه هستند.

آیت الله شبستری خاطرنشان کرد: تنها ولایت فقیه است که می تواند با صلابت وصف نشدنی و با اتکا به اقتدار معنوی ناشی از ولات حضرات معصومین، مقتدرانه مقابل استکبار جهانی بایستد.

امام جمعه سابق تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر مدیریت جهادی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: تنها کسانی می توانند مدیریت جهادی کنند که دارای تعهد و روح انقلابی باشند و رهنمودهای رهبری را سرلوحه اعمال خود قرار دهند.

وی با بیان این‌که سوء مدیریت در کشور عامل برخی از مشکلات موجود در جامعه است، افزود: عده ای خیال می کنند؛ مذاکره تنها راه حل مشکلات اقتصادی است، در حالی که مذاکره با کسانی است که خود عامل تحریم اقتصادی هستند.

آیت الله شبستری با تأکید بر این‌که دشمنان هیچ‌گاه به پیمان و معاهده خود پایبند نبوده و نیستند، تصریح کرد: تقویت پایه های اقتصادی کشور باید همزمان با تقویت قوای نظامی و دفاعی باشد.

کد خبر 824553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha