تجلیل از هنرمندان بسیجی اردکان/ هنرمند برتر بسیج هنرمندان اردکان انتخاب شد

در مراسمی با حضور جمعی از هنرمندان بسیجی اردکان، هنرمند برتر کانون بسیج هنرمندان این شهرستان انتخاب و تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ در مراسم گرامیداشت دهمین سالگرد تأسیس و فعالیت رسمی بسیج هنرمندان شهرستان اردکان که در محل خانه تاریخی سنایی برپا شد از هنرمندان، اعضاء فعال و کادر اجرایی این کانون تقدیر و تشکر به عمل آمد.


در این مراسم از فاطمه نوری، مرضیه شاکر، فاطمه سادات فضائل، فریبا الهی فرد، طاهره اکبری، طاهره نوری و علی کریمی زاده به عنوان هفت هنرمند مطرح کانون بسیج هنرمندان شهرستان اردکان که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی حائز رتبه شده و خوش درخشیدند تجلیل و از فهیمه شاکر و مجتبی محمودی به عنوان اعضا فعال گروه عکس این نهاد با اهدا لوح تقدیر و هدایای نفیسی تقدیر شد.

همچنین در ادامه؛ «فریبا الهی فرد» هنرمند فعال اردکانی درزمینهٔ عروسک‌های بافتنی (زیرمجموعه گروه صنایع‌دستی) به عنوان هنرمند برتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان اردکان در سال 1398 بر اساس معیارهایی ازجمله میزان فعالیت مفید و اثرگذار، میزان تعهد کاری، ارائه اثر هنری قابل‌تحسین و مطلوب از لحاظ محتوا، تکنیک و داشتن اخلاق مناسب فردی و کاری انتخاب و با اهدای لوح و تندیس از وی تجلیل به عمل آمد.

این هنرمند بسیجی فعالیت‌های شاخصی ازجمله برگزاری دوره‌های متوالی آموزش عروسک بافی در سطوح مقدماتی و پیشرفته، برپایی جشن بزرگ هنری ویژه کودکان دارای بیماری‌های خاص، تدریس عروسک بافی در برنامه‌های سازمان صداوسیما، برگزاری نمایشگاه آثار عروسکی هنرجویان کلاس‌های عروسک بافی، همکاری با نهادهای گوناگون در برپایی مجالس هنری در شهرستان اردکان و... را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است که تجلیل و تقدیر از مسئولان گروه‌های هنری، مسئول روابط عمومی، امور نیروی انسانی و آموزش به عنوان کادر اجرایی کانون بسیج هنرمندان اردکان از دیگر برنامه‌های این همایش دوساعته بود.

کد خبر 827102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha