کسب رتبه برتر کشور در زمینه فعالیت های قرآنی توسط دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد

حجت الاسلام رضایی گفت: دارالقرآن الکریم این اداره کل موفق به کسب رتبه برتر کشور در زمینه فعالیت های قرآنی در سال ۱۳۹۷ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « جت الاسلام علی محمد رضایی» با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) گفت: بنا به ارزیابی صورت گرفته توسط سازمان دارالقرآن الکریم کشور  در سال 97فعالیت های قرآنی استان یزد در کشور برتر شناخته شد.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: سازمان دارالقرآن هر سال اقدام به ارزشیابی عملکرد قرآنی استان‌ها می‌کند که مبنای کار برنامه جامع نظارت بر ارزشیابی است که در آن نزدیک به 22 شاخص در پنج سرفصل تعریف شده است.

رضایی اظهار داشت: دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان در 16 آیتم امتیاز کامل را کسب و در 10 آیتم نیز امتیاز 90 به بالا را کسب کرده است.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد  گفت:  این استان در مجموع موفق به کسب معدل 94 و هفده صدم  از مجموع 100 امتیاز شده است.

وی افزود: بنا به اعلام سازمان دارالقرآن الکریم کشور استان های یزد، بوشهر، اردبیل، مازندران، کرمان به عنوان استان های برتر کشور و استان های تهران و مرکزی  به عنوان استان های شایسته تقدیر در سال 97 معرفی شده اند.

رضایی اظهار داشت: منابع ارزیابی از سه طریق جمع آوری گزارشات ارزیابی عملکرد از استان ها، بررسی اطلاعات و آمار و ارائه گزارش‌های دریافتی از استان‌ها و گزارشات میدانی  گروه های ارزیابی سازمان مرکز است.

کد خبر 828359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha