نیازمند حفظ روحیه انقلابی در همه سطوح جامعه هستیم

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر این‌که دشمنان به دنبال تضعیف روحیه جهاد و شهادت هستند، گفت: نیازمند حفظ روحیه انقلابی در همه سطوح جامعه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز(۱۴ شهریور) در دیدار تعدادی از فرماندهان گردان های امام حسین(ع) و کارکنان مرکز آموزشی حضرت سیدالشهدا(ع) بر توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تبیین شرایط امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: عمل به این فریضه را باید از داخل خانواده ها شروع کنیم و علاوه بر آن باید معروف و منکر را بشناسیم.

وی با بیان این‌که احتمال اثرگذاری در این فریضه بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم عامر به معروف و ناهی از منکر باشیم باید حتما احتمال بدهیم که در طرف مقابل اثر خواهد کرد.

امام جمعه تبزیز در ادامه با تاکید بر حفظ روحیه انقلابی در همه سطوح جامعه گفت: پاسداران انقلاب اسلامی محبوب ترین نیروهای مسلح در کشور هستند که نهضت امام راحل را با صلابت و اقتدار دوام و قوام می بخشند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره خدمات خالصانه نیروهای انقلابی افزود: در مراکز آموزشی از نیروهایی باید استفاده کرد که تایید صلاحیت داشته باشد و از نظر فکر و فرهنگی در بالاترین سطح قرار داشته باشند.

 

کد خبر 829348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha