۱۰ هزار کلاس درس آماده افتتاح در سال تحصیلی جدید

رخشانی مهر گفت: حدود ۱۰ هزار کلاس درس جدید ، به زودی به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها تحویل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ «مهراله رخشانی مهر» امروز(۱۴ شهریور) در حاشیه بازدید از پروژه های شهرستان میانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 145 سالن ورزشی و 16 استخر نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مناطق مختلف کشور آماده بهره برداری است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به کاهش 40 درصدی مدارس فرسوده کشور در 16 سال گذشته گفت: بر اساس آمار درسال 82 حدود 70 درصد مدارس کشور نیازمند تخریب و بازسازی بود.

وی افزود: با تلاش های سازمان نوسازی مدارس این رقم به حدود 30 درصد رسیده و اکنون 70 درصد فضاهای آموزشی ما مستحکم و با مقاومت قابل قبول هستند.

معاون وزیر آموزش و پرورش از تخصیص بیش از 80 درصدی اعتبارات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سال جاری خبر داد و افزود: اولویت اول ما اتمام طرح‌های نیمه کاره سازمان است و تا اتمام این طرحها هیچ پروژه جدیدی شروع نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم مجموع اعتبارات سال 98 را که حدود 2 هزار میلیارد تومان است به سمت تکمیل فضاهای نیمه تمام سوق دهیم.

گفتنی است، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در سفر به آذربایجان شرقی از چند طرح در دست ساخت این سازمان دیدن کرد و در جریان روند آنها قرار گرفت.

کد خبر 829350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha