مقابله با تجاوز دشمن به معنای پیروزی در جنگ تحمیلی است

آل هاشم گفت: دشمن هدف براندازی نظام، تجزیه کشورمان و نیز تسلط بر نفت منطقه جنگ را بر ما تحمیل کرد، اما ما نگذاشتیم به اهدافش برسد؛ پس پیروز شدیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در دیدار جمعی از فرماندهان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: نباید تنها به برگزاری مراسم ها و برنامه های مقطعی در هفته دفاع مقدس بسنده شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: عده‌ای که می‌گویند؛ چرا باید همه ساله ایام هفته دفاع مقدس را گرامی بدارید و حتی بعضی ها پا را فراتر گذاشته و می‌گویند مگر ما در طول جنگ تحمیلی پیروز شدیم؟

وی، گفت: جواب اینها روشن است، چراکه ما آغازگر جنگ نبودیم و دشمن هدف براندازی نظام، تجزیه کشورمان و نیز تسلط بر نفت منطقه جنگ را بر ما تحمیل کرد، اما ما نگذاشتیم به اهدافش برسد؛ پس پیروز شدیم.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که دشمنان حتی فکر نمی کردند انقلاب اسلامی به این سرعت به پیروزی برسد، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب، دشمنان ۱۹ ماه تخریب، ترور و تلاشهای بسیاری کردند تا انقلاب را از بین ببرند اما نتیجه نگرفتند و متوسل به جنگ نظامی شدند.

آل هاشم با اشاره به رشادت های ارزشمند نیروی مسلح در طول جنگ تحمیلی گفت: نیروهای مسلح محبوب‌ترین قشر میان مردم هستند، پاسداشت هفته دفاع مقدس یعنی تکریم نیروهای مسلح جان بر کف که در جای جای ایران اسلامی با تلاش شبانه روزی امنیت و آرامش ملت بزرگ ایران را تضمین می‌کنند.

وی افزود: نیروهای مسلح ما همان گونه که در زمان جنگ تحمیلی دست به دست هم داده و عاشقانه با نیت خالص از اسلام، کشور و انقلاب دفاع کردند اکنون نیز در مرزها مستقر هستند و مانند آن زمان و بلکه بیشتر، آماده جانفشانی و دفاع از مرزهای کشور هستند.

سردار عباسقلی زاده، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از برنامه های هفته دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی پرداخت.

کد خبر 833828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha