ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌شرقی اعلام شد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی به تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار سرتیپ دوم «اصغر عباسقلی‌زاده» امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان آذربایجان‌شرقی پرداخت و اظهار داشت: برنامه های پیش بینی شده هفته دفاع مقدس با شعار محوری "ما پیروزیم" از ۳۱ شهریور آغاز خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی افزود: رژه تمام نیروهای مسلح مستقر در استان، برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس، برنامه‌های مناسب سربازان، شب خاطره با سربازان، تقدیر از کارآفرینان فعال سپاه، شب خاطره با حضور نیروهای مسلح با محوریت ارتش، برگزاری برنامه‌های متعدد با موضوع بصیرت و دشمن‌شناسی، غبارروبی مراز شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و تقدیر از ایثارگران از جمله برنامه های این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: دیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و دفاع با استاندار آذربایجان‌شرقی، برنامه شب خاطره برای نیروهای انتظامی، سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه توسط پیشکسوتان دفاع مقدس، ارائه خدمات رایگان درمانی، برنامه‌های متعدد ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران سپاه عاشورا، برنامه‌های فرهنگی، برپایی ایستگاه صلواتی با حضور خیران و اصناف نیز از برنامه‌های اصلی هفته دفاع مقدس خواهد بود.

عباسقلی‌زاده با بیان این‌که در تمامی روزهای هفته دفاع مقدس، بازسازی عملیات بیت المقدس به صورت رزمایش عملیاتی همزمان با نمایشگاه دفاع مقدس اجرایی می شود، گفت: به مناسبت سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس ۳۹ برنامه اصلی پیش بینی شده که با در مجموع بیش از ۲۰۰ برنامه در سراسر استان مدنظر است.

وی خاطرنشان کرد: از نظر تکمیل موزه دفاع مقدس عقب مانده‌ایم ولی جا دارد از شهردار تبریز تشکر کرد که جدیت وارد عمل شده است و برابر قول شهرداری و اعلام آمادگی برای تامین محتوای موزه؛ حداکثر ظرف دو سال آماده افتتاح است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که استان ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده اما کمتر از ۲۵۰ اثر مکتوب از شهدا چاپ کرده‌ایم، گفت: نیاز به مشارکت اهالی رسانه‌ها و نویسندگان هستیم.

کد خبر 833078

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha