مسابقه کتابخوانی فتح خون در قزوین برگزار می شود

حجت الاسلام رمضانی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مسابقه کتابخوانی فتح خون در قزوین برگزار می شود.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اندیشه های شهید آوینی، مسابقه کتابخوانی فتح خون در قزوین برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این مسابقه با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه کتابخوانی می توانند  برای دریافت کتاب و سوالات به کانال تلگرامی @masjedtaraz و یا سایت koochehayekhoda.ir مراجعه کنند.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه تا 15 مهر ماه فرصت دارند تا پاسخ 10 رقمی خود را از چپ به راست همراه با نام و نام خانوادگی خود به سامانه 10008940281 ارسال کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: در این مسابقه به قید قرعه به 10 نفر برتر کارت هدیه اهدا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در پایان با اشاره به اهمیت مطالعه یادآور شد: افراد برای ارتقا سطح دانش و اطلاعات خود نیاز به مطالعه دارند و برگزاری چنین مسابقاتی سبب می شود تا افراد به امر مطالعه تشویق و ترغیب شوند که امیدواریم کانون های مساجد با برگزاری چنین برنامه هایی و ترویج امر مطالعه، گامی هرچند کوچک در مسیر ترویج کتاب و کتابخوانی بردارند.

کد خبر 835092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha