مدارس اردکان گروه‌های خود را در پیام‌رسان‌های داخلی نیز ایجاد کنند

دادستانی عمومی و انقلاب اردکان خواستار ایجاد گروه‌های ارتباطی مدارس با والدین و دانش آموزان در شبکه‌های اجتماعی داخلی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان اردکان در اعلامیه بر لزوم حضور و مشارکت کاربران در شبکه‌های اجتماعی ایرانی و حمایت بیش از پیش مخاطبین از نرم‌افزارهای ارتباطی مجازی و پیام‌رسان‌های داخلی تأکید کرد.

در این اعلامیه ضمن اشاره به تقارن فرارسیدن هفته دفاع مقدس و ایام بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز تحصیلی و آموزشی؛ شعار سال 1398 مبنی بر رونق تولید، اهمیت و ضرورت حمایت از تولیدات مختلف داخلی نیز گرامی داشته شد.

دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان اردکان در ادامه، تصریح کرد: با حمایت رئیس اداره آموزش و پرورش اردکان در نشست اخیر شورای فرهنگ عمومی این شهرستان مقرر شد که مدارس اردکان در جهت برقراری ارتباط بادانش آموزان و اولیاء دانش آموزان حتماً گروهی را نیز دریکی از پیام‌رسان‌های داخلی ایجاد کنند.

گفتنی است که در پایان این اعلامیه با اشاره به لزوم ایجاد گروه‌ها در نرم‌افزارهای داخلی ازجمله سروش، ایتا، گپ و... اذعان شد: شایسته نیست که مدارس سطح شهرستان اردکان صرفاً گروه‌های مرتبط خود را به پیام‌رسان‌هایی همانند تلگرام یا واتس اپ محدود و منحصر کنند.

کد خبر 835962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha