تنها راه قطعی پیروزی مقابل دشمنان، مقاومت است

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: برای مقابله با پازل آمریکایی و اروپایی علیه ملت ایران تنها راه قطعی برای پیروزی؛ مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز(پنجم مهر) در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به سخنرانی رییس جمهوری کشورمان در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهار داشت: مواضع غیرتمندانه حجت الاسلام والمسلمین روحانی موجب تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که راهبرد اصلی نظام اسلامی ایران در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان، مقاومت است، خاطرنشان کرد: برای مقابله با پازل آمریکایی و اروپایی علیه ملت ایران تنها راه قطعی برای پیروزی؛ مقاومت است.

وی با اشاره به این‌که عزت، اقتدار و موفقیت با عقب‌نشینی حاصل نمی‌شود، تصریح کرد: هر جا مقاومت کردیم پیروز شدیم و هر جا با هر توجیهی عقب نشینی کردیم چیزی جز شکست بدست نیاوردیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تأکید بر این‌که مقاومت توصیه ویژه و راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان مقابله با دشمنان نظام است، تصریح کرد: توصیه ما به مسؤولان این است در مواضع مقاومت خود بایستند و عقب‌نشینی نکنند.

وی با اشاره به بخشی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان گفت: لازمه و اساس استمرار پیشرفت کشور؛ توکل بر خدا، ایستادگی و مقاومت، امید به آینده، اعتماد به جوانان، وحدت و انسجام احاد مردم به ویژه نیروهای انقلابی است.

امام جمعه تبریز با بان این‌که رهبر معظم انقلاب بر حمایت از تولید داخلی و قطع امید از بیگانگان و تقویت عزم و اراده مردم تأکید داشته اند، افزود: اساس همه امور و لازمه کشور در عرصه‌های مختلف مقاومت و ایستادگی است.

وی با بیان این‌که دشمن تمام تلاش خود را می‌کند که مردم را ناامید کند، اظهار داشت: اگر امید نباشد هیچ کار بزرگی انجام نمی‌شود و همه باید از ناامید کردن مردم پرهیز کنند.

آلهاشم در بخش دیگری از سنان خود با تذکر انتخاباتی به نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نمایندگان مجلس باید خود عامل به قانون بوده و نسبت به تخلفات بی‌تفاوت نباشند.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که وکلای ملت باید در رسیدگی به تخلفات با کمال جدیت رفتار و عمل کنند‌، خاطرنشان کرد: مردم نیز باید در انتخاب نمایندگان مجلس به کسانی رای دهند که هدفی جز خدمت نداشته باشند.

کد خبر 836824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha