رویکرد جدید قوه قضائیه امیدبخش برای مردم است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: رویکرد جدید رییس قوه قضائیه، امید را در دل آحاد مردم ایجاد کرده و موجب خرسندی دوستان انقلاب و به خصوص اقشار ضعیف جامعه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز(سوم مهر)‌ در مراسم معارفه دادستان عمومی و انقلاب تبریز اظهار داشت: تحول در دستگاه قضایی و رویکردهای جدید دوره آت الله رئیسی؛ بسیار خوب و قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه درآذربایجان‌شرقی ادامه داد: رویکرد جدید رییس قوه قضائیه، امید را در دل آحاد مردم ایجاد کرده و موجب خرسندی دوستان انقلاب و به خصوص اقشار ضعیف جامعه شده است.

وی با بیان این‌که مبارزه با مفاسد اقتصادی از جمله مطالبات به حق مردم است، ادامه داد: طی ماه های اخیر اقدامات بسیار خوبی برای تحقق انتظارات مردم و رهبری از این قوه به انجام رسیده است.

آل هاشم ادامه داد: اینکه قوه قضائیه مبارزه با فساد را از درون خود شروع کرده است، اقدامی بسیار بجا و پسندیده است که موجب سالم سازی این مجموعه و سلامت کاری قضات می شود.

وی بهره مندی از جوانان صالح، انقلابی و فاضل در دستگاه قضائی را مورد تاکید قرار داد و گفت: در آذربایجان شرقی نیز مسایل اجتماعی و اخلاقی از سوی دادگستری کل استان و دادستانی تبریز بیش از پیش مورد توجه واقع شود. 

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی بداخلاقی های فرهنگی در سطح شهر تبریز اظهار داشت: روز گذشته به بهانه هوای پاک و سه شنبه های بدون خودرو، شاهد دوچرخه سواری دختران آن هم در مرکز شهر تبریز بودیم که برخی از صحنه های آن دل خانواده های شهدا را به درد آورده است.

وی ضمن هشدار به شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز که بانی این برنامه بودند، تصریح گرد: ما به هیچ عنوان با ورزش و دوچرخه سواری بانوان در سطح شهر مخالف نیستیم، اما با زیر پا گذاشتن ارزش های اسلامی مخالف هستیم.

آل هاشم اضافه کرد: اینکه یک روز در هر هفته برای جلوگیری از استفاده از خودروها و توجه آحاد مردم به استفاده از وسایط نقلیه عمومی و دوچرخه سواری اختصاص یابد، مورد حمایت و تشویق ماست، اما هرگز اجازه نمی دهیم به این بهانه ها ارزش ها زیر سؤال برود.

کد خبر 836359

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha