نقش بانوان در پیروزی انقلاب غیر قابل انکار است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: نقش بی بدیل بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی غیر قابل انکار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «اصغر عباسقلی‌زاده» عصر امروز(سوم مهر) در همایش نقش بانوان در دفاع مقدس در تبریز اظهار داشت: در حال شناسایی عوامل حذف نام شهدا از تابلوها هستیم و در این زمینه اقدامات خوبی هم انجام شده و برخی ها را نیز شناسایی کرده ایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجانشرقی با بیان این‌که باید همیشه نام و یاد شهدا در جامعه زنده نگه داشته شود، افزود: شهدا دلیرمردانی بودند که با خدا عهد و پیمان بستند و برای دفاع از دین و کشور با ارزش ترین دارایی خود را نثار کردند.

وی تاکید کرد: امروز ما وظیفه سنگینی در قبال شهدا داریم و باید با عمل به وصیت نامه این عزیزان ادامه دهنده راه این حافظان امنیت باشیم.

عباسقلی‌زاده به نقش بیبدیل بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس بانوان شجاع و فداکار دوشادوش مردان به دفاع از مهین خود پرداختند و شجاعت هایی از خود نشان دادند که دوست و دشمن را متحیر کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس را عامل استحکام خانواده و مشوق اصلی مردان در اعزام به جهبه ها دانست و گفت: زنان علیرغم مشکلات فراوان؛ با صبر و بردباری خود به تقویت روحیه همسران و فرزندانشان می پرداختند.

همچنین «رقیه صادق زاده»‌ مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی در سخنانی با بیان این‌که زنان مشوق اصلی حضور فرزندان و همسران در جبهه ها بودند، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس مایه عزت، وحدت و سربلندی ملت ایران است.

کد خبر 836371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha