نفوذ تفکر لیبرالی میان برخی مدیران

حجت الاسلام حسینی گفت: نفوذ تفکر لیبرال میان برخی مدیران به مشکلات جامعه اسلامی دامن زده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «سیدشهاب الدین حسینی» امروز در جمع کارکنان اوقاف و امور خیریه استان اظهار داشت: حیات امروز همه ما مدیون شهدایی است که جان خود را در راه اسلام فدا کردند و به فرموده امام راحل (ره) اکنون عند ربهم یرزقونند.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان آذربایجان‌شرقی افزود: خاستگاه اندیشه دفاع مقدس به عنوان هویت اصلی ایران اسلامی پایگاه های مقاومت است و اگر امروز برکت و افتخاری در کشورمان در زمینه های مختلف نظیر خدمت به مردم، اقتصاد و عمران کشور شاهدیم ناشی از برکات و تجربیات بازماندگان آن دوران است.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان ادامه داد: اخلاص و جان برکفی شهدای هشت سال دفاع مقدس اکنون با تاثیر بر جبهه مقاومت در دنیای اسلام از سوریه و عراق تا دیگر کشورها قابل لمس است و حال باید با همان فرهنگ و تفکر جهادی برای رفع مشکلات از جامعه اقدام کنیم.

حجت الاسلام حسینی گفت: نفوذ تفکر لیبرال میان برخی مدیران به مشکلات جامعه اسلامی دامن زده و این امر ناشی از کینه دشمن به دلیل شکسته شدن ابهت شرق و غرب در دفاع مقدس به تعبیر امام خمینی(ره) است، اما به قول شهید چمران دفاع همچنان باقیست.

وی با اشاره به حذف نام شهدا از تابلوی کوچه ها و خیابان ها در برخی از شهرهای کشور اظهار داشت: نباید اجازه دهیم عده ای نفوذی هویت و تاثیر گذاری فرهنگ دفاع مقدس را از ملتمان بگیرند.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان در این دیدار به نقش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت در مساجد تأکید کرد و افزود: امام جماعت و فرمانده پایگاه بسیج در مساجد و در ترکیب هیئت امنای مساجد عضویت حقوقی دارند و باید از توان آنها در اداره هر چه بهتر این اماکن استفاده شود.

کد خبر 837478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha