رونق اقتصادی بدون امنیت امکان‌پذیر نیست

پورمحمدی گفت: رونق اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری بدون توجه و تحقق مؤلفه‌های امنیت در داخل کشور امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدرضا پورمحمدی» امروز(۱۳ مهر) در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اظهار داشت: از آنجایی که امنیت از مردم و برای مردم است، ازین رو نیروی انتظامی مسؤولیت امنیت و آرامش و آسایش جامعه را تامین کرده و پیوسته با مردم در حال تعامل است.

استاندار آذربایجان‌شرقی امنیت را یکی از الزامات چرخه اقتصاد کشور دانست و گفت: اگر امنیت در جامعه فراهم نشود چرخه اقتصاد از حرکت باز می ایستد، به عبارت دیگر رونق اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری بدون توجه و تحقق مؤلفه‌های امنیت در داخل کشور امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: تامین امنیت و حراست از جامعه اسلامی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی است و این نیرو در این زمینه برای رشد و شکوفایی جامعه تلاش ها و اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: گستردگی دامنه فعالیت های پلیس ضرورت پلیس مقتدر و مردمی را بیش از پیش نمایان می سازد، از این رو پلیس باید از هر جهت دارای اقتدار باشد تا بتواند با قدرت در انجام امور محوله و ماموریت‌های خود اقدام کند.

پورمحمدی با اشاره به نقش مهم پلیس در زمینه پیشگیری از جرائم خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی برای تأمین امنیت اجتماعی باید ضمن شناخت عواملی چون تضعیف هنجارها و ارزش ها از آنها پیشگیری کند.

وی افزود: استان آذربایجان شرقی به رغم موقعیت ویژه سیاسی و جغرافیایی خود، یکی از استان‌های پاک و امن کشور عزیزمان ایران است و پشت پرده این امنیت و آرامش زحمات و تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی است.

همچنین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در سخنانی با ارائه گزارشی از اقدامات نیروی انتظامی در جهت تامین امنیت استان اظهار داشت: آذربایجان شرقی از امن‌ترین استان‌های کشور است.

سردار عبدی افزود: نیروی انتظامی با تلاش های جهادی و شبانه‌روزی کارکنان خود توانسته در تقویت و بصیرت دینی و توسعه توانمندی در بخش های مختلف مانند مقابله با عرضه و ترانزیت مواد مخدر، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با هنجار شکنان اقدامات مؤثری انجام دهد.

کد خبر 839984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha