نمایشگاه کتاب تبریز در کشور بی‌نظیر است

سیدعباس صالحی در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی، نمایشگاه کتاب تبریز را از جمله بزرگترین و بهترین نمایشگاه‌های کتاب کشور برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سیدعباس صالحی» امروز(۲۹ مهر) در دیدار استاندار آذربایجان شرقی، نمایشگاه کتاب تبریز را به لحاظ برخی ویژگی های خاص خود در کشور بی نظیر دانست و اظهار داشت: این رویداد از جمله بزرگترین و بهترین نمایشگاه‌های کتاب کشور برشمرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این نمایشگاه فرصتی برای اتفاقات بسیار خوب در حوزه کتاب و نشر فرهنگ کتاب و کتابخوانی و توسعه اقتصادی در این حوزه ایجاد می‌کند.

وی همچنین پیگیری توافق‌نامه‌های منعقد شده‌ میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری آذربایجان شرقی را از برنامه‌های خود در سفر به تبریز اعلام کرد.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در سخنانی با بیان این‌که با همدلی و هماهنگی تمام دستگاه‌های مسئول، کمترین مشکلات اجتماعی و فرهنگی را در استان شاهد هستیم، افزود: تجمع‌های اعتراضی در حوزه مسائل صنفی و اجتماعی امسال ۴۰ درصد کاهش یافته که حاکی از وضعیت مناسب شاخص‌های اجتماعی در استان است.

«محمدرضا پورمحمدی» با اشاره به افتتاح هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز، اظهار داشت: امیدوارم برگزاری این دوره از نمایشگاه بتواند تاثیر مناسبی در افزایش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی داشته باشد.

کد خبر 845486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha