آزادسازی ۲۵۰نفر از زندانیان جرایم غیرعمد توسط خیران آذربایجان‌شرقی

مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت: این ستاد برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۲ میلیارد و ۹۴۹ میلیون تومان کمک مالی بلاعوض داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «رسول تقی پور» امروز(۱ آبان) در حاشیه بازدید از دهمین نمایشگاه مطبوعات استان اظهار داشت: برای آزادسازی این تعداد از زندانیان ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان شرقی مبلغ بدهی این تعداد از زندانیان را ۸۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از این میزان ۱۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان را شاکیان گذشت کرده اند و با مذاکره با دادگاه برای ۵۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز قرار تقسیط صادر شده است.

وی با بیان این‌که این ستاد برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۲ میلیارد  و ۹۴۹ میلیون تومان کمک مالی بلاعوض داشته است، افزود: همچنین ۲ میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان تسهیلات ۴ درصدی در اختیار این افراد قرار گرفته است.

تقی پور با اشاره به سنت حسنه خانواده های مرحومین در اعطای بخشی از هزینه های مجالس ترحیم برای آزادسازی زندانیان، گفت: در طول ییک و نیم سال گذشته ۲۱۴ خانوار با مراجعه به ستاد دیه موجبات آزادی ۱۳۱ نفر را فراهم کرده اند.

کد خبر 846035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha