اثر حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم رونمایی شد

کتاب «پیام جمعه» که خطبه‌های نماز جمعه تبریز در سال ۹۷ را روایت می‌کند، در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز؛ از کتاب «پیام جمعه» که روایت خطبه‌های نماز جمعه تبریز در سال ۹۷ است؛ با حضور مسؤولان، اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در تبریز رونمایی شد.

این کتاب شامل خطبه‌های ایراد شده از سوی حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در سال ۹۷ است که پیاده‌سازی و نگارش آن به همت حجت الاسلام جواد اوجاقی صورت گرفته است. سیدحمید موسوی به عنوان عکاس و بیژن شیخ علیزاده نیز به عنوان طراح روی جلد در تهیه این کتاب همکاری داشته‌اند.

کتاب "پیام جمعه" توسط انتشارات هادی تبریز و با تیراژ ۲ هزار نسخه در چاپ اول عرضه‌ شده است. پیش‌بینی می‌شود با توجه به جایگاه امام جمعه محبوب تبریز میان مردم کشور، به ویژه آذربایجان شرقی، استقبال قابل‌توجهی از این کتاب صورت گرفته و چاپ‌های بعدی آن نیز توزیع شود.

بنابر لین گزارش، در بخشی از مقدمه کتاب، آمده است: نماز جمعه به عنوان کانون جامع فرهنگی هر شهر و قرارگاه ایمان و تقوا و پایگاه مقاومت، وظیفه هدایت و رهبری مردم را دارد و در حد توان باید با استفاده از این ابزار نماز جمعه، اجتماع و وحدت کلمه مردم را تقویت نمود. بحمدالله کتاب حاضر از زبان و دل پرامید اینجانب نسبت به آینده نظام و انقلاب بیان و به کمک قلم به زیور طبع آراسته شده است. لازم است از زحمات همه عزیزان خصوصاً جناب حجت‌الاسلام شیخ جواد اوجاقی و عنایات والد مکرم، حضرت آیت‌الله سید محمدتقی آل هاشم نهایت امتنان را داشته باشم.

گفتنی است حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم از زمانی که به عنوان نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام‌ جمعه تبریز منصوب شده است، فعالیت‌های قابل‌توجهی در عرصه های فرهنگی و اجتماعی داشته‌ که این موضوع نه‌تنها تحسین مردم این استان بلکه تمام کشور را در پی داشته است.

کد خبر 846054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha