مهلت ارسال مقاله به کنفرانس مدیریت و کسب و کار تمدید شد

مهلت ارسال مقاله به سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار در تبریز تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، اساتید و پژوهشگرانی که مایل ارائه مقاله در این کنفرانس هستند، می توانند مقالات خود را تا 15 آبان به آدرس اینترنتی icmbtu.ir/fa ارسال کنند. علاقه‌مندان برای شرکت در این کنفرانس علمی نیز تا تاریخ مذکور فرصت ثبت نام دارند.

استراتژی، چالش‌ها و مدیریت آنها، تحول سازمانی و مدیریت تغییرات، تصمیم گیری در شرایط چالش بر انگیز کسب و کار، ساختاردهی در سازمانهای امروزی، مدیریت پروژه و چالشهای سازمانهای پروژه محور، مدیریت تولید و عملیات سازمانهای صنعتی و خدماتی، مدیریت منابع انسانی و چالشهای پیش رو در آن، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات و مدیریت منابع مالی و سرمایه گذاری از جمله محورهای اصلی این کنفرانس است.

بازرگانی داخلی و خارجی، حسابداری و گردآوری و تحلیل اطلاعات مالی، فن آوری اطلاعات و نقش آن در مدیریت و غلبه بر چالشها، توسعه اقتصادی و راهکارهای غلبه بر موانع توسعه، اقتصاد سنجی و تحلیل های اقتصادی به عنوان ابزاری جهت مدیریت و تصمیم گیری از دیگر محورهای کنفرانس اعلام شده است.

همچنین سیاست های خرد و کلان اقتصادی تاثیر گذار بر کسب و کارها، کارآفرینی و چالش های پیش رو برای کارآفرینان، مدیریت بحران و ایمنی، تعالی سازمانی، مدیریت در حوزه سلامت، مدیریت جهانگردی و مدیریت کسب و کار ورزش از دیگر محورهای اصلی این کنفرانس اعلام شده است.

گفتنی است، سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار 26 آبان به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 846283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha