برپایی نمایشگاه مطبوعات حرکتی ارزشمند و تاثیرگذار است

سردار عابدین خرم گفت: برپایی دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری آذربایجان‌شرقی در کنار نمایشگاه کتاب تبریز حرکتی ارزشمند و تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «عابدین خرم» امروز در بازدید از دهمین نمایشگاه مطبوعات استان و هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز اظهار داشت: برپایی نمایشگاه به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی به یک مطالبه عمومی در استان و منطقه تبدیل شده و از نیازهای جامعه‌ی علمی و فرهنگی محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه عاشورا در خصوص اهمیت رسانه‌ها نیز گفت: در عصر حاضر رسانه‌ها به عنوان اصلی‌ترین ابزار آگاهی بخشی برای ارتقای نیاز های علمی، سیاسی و اجتماعی یک ضرورت برای جوامع محسوب می‌شوند و از این رو برپایی نمایشگاه مطبوعات در کنار نمایشگاه کتاب تبریز حرکتی ارزشمند و تاثیرگذار است.

سردار خرم بیان کرد: مردم ما از لحاظ فرهنگی و علمی ظرفیت بالایی دارند و استقبال آنها هم از رویدادهای فرهنگی زیاد است و استقبال شایسته از نمایشگاه کتاب و مطبوعات دلیلی بر این مدعاست.

وی ادامه داد: باید اهالی فرهنگ از این فرصت استفاده کنند و با توجه به نیاز های جامعه محتوای فرهنگی شایسته‌ای تولید کنند.

گفتنی است، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب،‌ دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و هفتمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از بیست و نهم مهر تا چهارم آبان‌ در تبریز برپاست.

کد خبر 846286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha