ایجاد یک هزار و107 فرصت شغلی از سوی کمیته امداد استان مرکزی

معاونت اشتغال و خود کفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از ایجاد یک هزار و 107 فرصت شغلی از سوی این نهاد خبر داد.

رمضانعلی جلالی، معاونت اشتغال و خود کفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به خبرنگار شبستان در اراک گفت: در شش ماهه نخست سال جاری یک هزار و 107 فرصت شغلی از سوی این نهاد برای مددجویان تحت پوشش ایجاد شده است.


وی با بیان اینکه یکی از راهکارهای توانمندسازی اقتصادی خانواده های تحت حمایت ایجاد شغل و فراهم ساختن شرایط اشتغال آنهاست، افزود: با تلاش کلیه همکاران در شش ماهه نخست سال جاری شرایط اشتغال این تعداد از افراد تحت پوشش فراهم شده است.

 

معاونت اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی اعتبار هزینه شده برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی را 55 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: شغل های ایجاد شده در قالب طرح های کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، فعالیت های صنفی و صنعتی، خدمات و سایر مشاغل است.
 

وی در ادامه از ثبت نام بیش از 783 نفر در طرح استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد و گفت: توسعه و تقویت مشاغل خانگی راهکاری مطمئن و اندیشمند در جهت ایجاد اشتغال است.


جلالی با اشاره به فرآیند ثبت نام، تشکیل پرونده، صدور مجوز و تایید طرح پیشنهادی و ارسال به بانک عامل را عمده مراحل ایجاد اشتغال در قالب مشاغل خانگی دانست و خاطر نشان کرد: با تلاش همکاران در جهت جذب منابع و ایجاد اشتغال فعالیت لازم صورت می گیرد.


وی اعتبار مشاغل خانگی این نهاد را بالغ بر 16 میلیارد و 800 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: با فعالیت های صورت گرفته و انجام مراحل قانونی کار تسهیلات، جذب و اشتغال های مورد نظر ایجاد می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 84606

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha