بازدید پیشکسوت نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس از گنجینه ایثار اردکان

خلبان خلیلی از گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان بازدید و دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «امیر سرتیپ دوم خلبان حسین خلیلی» در جهت تجدید بیعت بیش از پیش با آرمان‌های گهربار شهدای والامقام از بخش‌های مختلف و متعدد گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان از نزدیک بازدید و دیدن به عمل آورد.

در این بازدید؛ پژوهشگر مرکز مطالعات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای سخنرانی در دومین یادواره شهدای روستای خلیل‌آباد از توابع بخش عقدای اردکان در این شهرستان حضور یافته بود در جریان اقدامات صورت گرفته برای جمع‌آوری آثار بجا مانده از شهدا معزز قرار گرفت.

مسئولان گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان نیز در خصوص نحوه راه‌اندازی این مجموعه، جمع‌آوری و نگهداری آثار شهدا توضیحاتی را بیان کردند.

امیر سرتیپ دوم حسین خلیلی، خلبان پیشکسوت نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس در پایان این بازدید با تشکر، تجلیل و قدردانی از تلاش‌های مداوم مسئولین این مجموعه، گنجینه ایثار و شهادت اردکان را در نوع خود بی‌نظیر توصیف کرد و بر لزوم تلاش در جهت معرفی بیش از پیش این گنج عظیم به سطح جامعه به ویژه نسل جوان تأکید کرد.

لازم به ذکر است که گنجینه ایثار و شهادت اردکان از سال ۱۳۹۱ به منظور حفظ آثار وزنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای این شهرستان، معرفی سیره و سبک زندگی شهدای سرافراز و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان جامعه در محل ساختمان سابق بیمارستان قلب واقع در خیابان مرحوم حضرت آیت‌الله حائری اردکان دایر شده است.

کد خبر 847659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha