بخشی از مشکلات کشور مربوط به ضعف های مدیریتی است

حجت الاسلام منتظری گفت: بخشی از مشکلات موجود در کشور به واسطه تحریم های ظالمانه نظام استکباری و آمریکا و بخشی دیگر نیز مربوط به ضعف های مدیریتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «محمدجعفر منتظری» امروز پنجشنبه ( ۹ آبان) در شورای اداری و اقتصاد مقاومتی شهرستان مراغه اظهار داشت: تاریخ انقلاب نشان داده در بسیاری از موارد، مردم به مراتب از مسؤولان و مدیران جلوتر هستند.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: تمامی مدیران و مسؤولان نظام اسلامی مدیون نظام، ملت و خون شهدایی هستند که در برابر مشکلات و توطئه‌های دشمنان ایستاده اند، بنابر این باید دوران مسؤولیت را فرصتی برای خدمتگزاری دانست.

وی با بیان این‌که مردم با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، گفت: بخشی از مشکلات موجود در کشور به واسطه تحریم های ظالمانه نظام استکباری و آمریکا و بخشی دیگر نیز مربوط به ضعف های مدیریتی است.

حجت الاسلام منتظری افزود: انتظار داریم؛ در شرایط حساس کنونی کشور، مدیران در تمامی سطوح، با وجود سیاست های تدوینی و مصوب، عملکرد به مراتب بهتری داشته و در رفع مشکلات تلاش بیشتری کنند.

دادستان کل کشور با تأکید بر استقبال از حضور و ورود دستگاه قضایی به مبارزه با فساد تصریح کرد: با وجود عدم مسؤولیت قوه قضائیه و عدم برخورداری از ابزارهای اجرایی در مسائل اقتصادی، این قوه در زمینه حمایت از کارآفرینی و رفع مشکلات موجود در این خصوص، همراه مسؤولان اجرایی است.

وی با انتقاد از برخی ضعف های مدیریتی در کشور ادامه داد: در سال های اخیر شاهد برخی نابسامانی ها و مشکلات مدیریتی به ویژه در بخش اقتصاد از جمله بانک ها، دستگاه های اجرایی و حتی دستگاه قضایی هستیم که باید این امر اصلاح شود.

کد خبر 848502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha