علت برخی بی‌عدالتی‌ها نتیجه خلاءهای قانونی است

حجت الاسلام بهرامی علت برخی بی‌عدالتی‌ها در جامعه را نتیجه شکاف‌ها یا خلاءهای قانونی در کشور دانست و آن را موجب تبعیض ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «کاظم بهرامی» امروز (۹ آبان) در جلسه شورای اداری شهرستان بستان‌آباد، که در جریان سفر شورای عالی قضایی به استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد، اظهار داشت: وجود بی‌عدالتی در جامعه موجب ناامیدی در کشور و میان مردم می شود.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور علت برخی بی‌عدالتی‌ها در جامعه را نتیجه شکاف‌ها یا خلاءهای قانونی در کشور دانست و خاطرنشان کرد: اگر دنبال امید و امیدبخشی در جامعه هستیم، باید دنبال اجرای عدالت باشیم.

وی با بیان این‌که بی عدالتی منجر به تبعیض در جامعه می شود، تصریح کرد: خلاءهای قانونی باید مورد توجه قرار گرفته و قوانین موجود اصلاح و به‌روزرسانی شوند.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به این‌که همه باید در مقابل هر عمل یا قانون تبعیض‌آمیز مقاومت کنند، افزود: مبارزه و ریشه‌کنی فساد در جامعه وظیفه همه آحاد جامعه است.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور با تاکید بر اینکه اقدامات رانت ستیز و فسادستیز این قوه هیچ منافاتی با سرمایه‌گذاری و اشتغال در کشور ندارد، گفت: مبارزه با فساد برای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دستور کار است.

وی با بیان این‌که مبارزه با مفاسد اقتصادی مطالبه جدی مردم از دستگاه قضایی است، گفت: این اقدام قوه قضائیه علیه فساد، به دنبال حمایت از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و رونق تولید است. 

کد خبر 848577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha