پشتوانه نظری انقلاب اسلامی؛ مکتب علوی است

شعبانی گفت: دشمنان معتقدند اگر فرهنگ و مکتب علوی از بین رود؛ انقلاب اسلامی ایران، پشتوانه نظری ندارد و مردم از این انقلاب دست بر می‌دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «حسن شعبانی» عصر امروز ۱۳ آبان در جمع مردم شهرستان آذرشهر اظهار داشت: زمانی که دشمنان از براندازی انقلاب ناامید شدند؛ شروع به جنگ نظامی کردند که البته ملت ایران علی رغم خسارت‌های مادی و معنوی؛ پیروز این میدان بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: مسائل فرهنگی و اجتماعی، مرحله بعدی دشمنان بود که طراحی کردند؛ هدف دشمن ضربه به فرهنگ دینی و مکتب علوی است، چرا که دشمنان معتقدند اگر این فرهنگ از بین رود؛ انقلاب اسلامی ایران، پشتوانه نظری ندارد و مردم از این انقلاب دست برمی‌دارند.

وی خاطرنشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری حضور جوانان دهه ۶۰ در جبهه‌های دفاع از حرم و مقاومت نشان داد که فرهنگ انقلابی در بین نسل جدید حضور پر رنگی پیدا کرده است.

شعبامی با تأکید بر این‌که حربه نفوذ، آخرین حربه‌ای است که دشمن قصد استفاده از آن را دارد، افزود: دشمنان سعی دارند تا در سطوح علمی، دانشگاهی، دستگاه‌های اجرایی و حتی مؤسساتی که در دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی می‌توانند تصمیم ساز باشند؛ نفوذ کرده و از این راه مسیر انقلاب را تغییر دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که در شرایط کنونی مسأله اول کشور، معیشت و اقتصاد است، گفت: امروز ملت ایران مانند سال‌های اولیه انقلاب با تمام هوشمندی در صحنه حضور دارند و توطئه‌های پیچیده دشمنان را می‌شناسند.

کد خبر 850395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha