جشنواره اقوام در گرگان به کار خود پایان داد/ ۲۶ آبان جشنواره اقوام در گنبدکاووس دایر می شود

کریمی گفت: جشنواره اقوام پس از گذشت چهار شب در روز گذشته به کار خود در گرگان پایان داد.

«ابراهیم کریمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: جشنواره اقوام پس از گذشت چهار شب در روز گذشته به کار خود در گرگان پایان داد.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان ادامه داد: این جشنواره از روز (یکشنبه 26 آبان) در گنبد کاووس در ورزشگاه المپیک ادامه فعالیت خواهد داد، خوشبختانه در مدت چهار شب گذشته شاهد استقبال بسیار خوب مردم استان نسبت به سنوات گذشته از این جشنواره بود.

 

کریمی متذکر شد: بیش از یک هزار هنرمندی که در بخش های مختلف فعالیت می کردند بسیار از این جشنواره راضی بودند، هم از تولیدات صنایع دستی و هم گردشگری روستایی و سوغات و این نشان می دهد که علاقمندی هنرمندان 30 استان کشور ایجاد شده و در سال های آینده انگیز بیشتری برای حضور در این جشنواره خواهند داشت.

 

وی گفت: سفرای کشورهای مختلف در این جشنواره حضور یافتند و تاکید داشتند که در سال آینده هنرمندان کشورهای مختلف نیز در این جشنواره حضور خواهند یافت و این نکته مهم و حائز اهمیت است و باید در مسیر برگزاری بهتر این جشنواره کوشا باشیم.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان یادآور شد: رسانه ها و صدا و سیما نسبت به پوشش این جشنواره عملکرد خوبی داشتند و به معرفی بهتر این جشنواره در استان های مختلف کشور کمک کردند.

 

کد خبر 854951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha