بیش از ۲ هزار برنامه هفته بسیج در چهارمحال ‌و بختیاری برگزار می شود

سردار اکبری بابیان اینکه ۲ هزار و ۵۲ برنامه به مناسبت هفته بسیج در چهارمحال ‌و بختیاری برنامه ریزی شده است گفت: پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در سطح استان میزبان این برنامه ها هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» امروز (چهارشنبه ۲۹ آبان) در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج در سپاه استان برگزار شد، بابیان اینکه ۲ هزار و ۵۲ برنامه به مناسبت هفته بسیج در چهارمحال ‌و بختیاری برنامه ریزی شده است گفت: پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در سطح استان میزبان این برنامه ها هستند.

 

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال ‌و بختیاری در ادامه افزود: نشست صمیمی با بسیجیان، سرکشی از پایگاه‌های بسیج خواهران و برادران بسیج، همایش حماسه حضور در پنجم آذرماه و افتتاح یک هزار و ۲۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی از مهمترین این برنامه ها است.

 

وی ابراز کرد: دیدار با ائمه جماعت سراسر استان، برگزاری نمایشگاه چهل‌سالگی بسیج در فرهنگسرای شهرکرد، برپایی سه شب جشن با حضور مهمانان کشوری در فرهنگسرای شهرکرد، برگزاری ۱۰ نمایشگاه اقتصادی و اعزام تیم‌های پزشکی سلامت به مناطق صعب‌العبور استان از جمله برنامه های هفته بسیج در استان است.

 

سردار اکبری، برپایی همایش‌های پیاده‌روی‌ خانوادگی، برگزاری ۴۳ یادواره شهدا در پایگاه‌های بسیج محلات، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، میقات صالحین و حضور در نماز جمعه، برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری و برپایی نمایشگاه اختراعات بسیج را از دیگر برنامه های هفته بسیج در استان عنوان کرد.

 

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال ‌و بختیاری تصریح کرد: سخنرانی فرمانده بسیج پیش از خطبه‌های نماز جمعه، برپایی شب شعر بسیج، بزرگداشت پیشکسوتان و فعالان بسیجی، خدمات رایگان در مراکز خدمات رسانی بسیج به مردم از دیگر برنامه های هفته بسیج در استان است.

 

کد خبر 856517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha