۲۱ پروژه محرومیت زدایی در استان زنجان افتتاح می شود

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ازافتتاح ۲۱ پروژه های محرومیت زدائی خبرداد و گفت: ۲۲ پایگاه مقاومت بسیج نیز همزمان با این هفته راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، ابوالفضل طهماسبی امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های هفته بسیج، اظهار کرد: از 30 آبان تا 6 آذر ماه سال جاری به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

 

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در استان زنجان 160 عنوان برنامه با محوریت چهل سالگی انقلاب اسلامی به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های هفته بسیج با هدف حفظ دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و تلاش برای پیاده سازی گام دوم انقلاب اجرا می شود، ادامه داد: هفته بسیج فرصت مناسبی برای نمایش عمومی تبیین دستاوردهای چهل ساله،ظرفیت ها، توانمندی ها و برنامه های در دست بسیج برای امید آفرینی و پیشرفت گام دوم انقلاب است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: تبیین رویکردها و جایگاه ها و قابلیت های در فرآیند تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، گسترش دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارتقای آگاهی جامعه از دستاوردهای بسیج طی چهل سال گذشته در بخش های مختلف از دیگر اهداف برنامه های هفته بسیج است.

 

طهماسبی با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مناسبی برای تبیین نقش بسیج در خدمات رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم است، گفت:  مردمی سازی فعالیت ها،پای کار آمدن دستگاه های اجرایی،برجسته سازی نقش بسیج در بخش های مختلف و بهره گیری از ظرفیت رسانه از راهبردهای هفته بسیج محسوب می شود.

 

وی به روز شمار هفته بسیج در استان زنجان اشاره کرد و گفت: هفته بسیج در سال جاری با شعار «بسیج چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» آغاز می شود.

 

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: دیدار با ائمه جمعه استان زنجان و گلباران و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری 20 یادواره شهید؛ برگزاری میز خدمت، رزمایش الی بیت المقدس، مسابقات فرهنگی و ورزشی و برنامه چهل هئیت مذهبی با یاد شهدای بسیج از برنامه های این هفته است.

 

به گفته طهماسبی دیدار با جانبازان و پیشکسوتان بسیجی و برگزاری اردوهای راهیان نور، برگزاری همایش دو روزه تولید محتوا، تبیین الگوی زن سوم مسلمان در 40 مدرسه استان زنجان،برگزاری 50 یادواره شهید و کنگره شهدای بسیج در سطح سازمان از دیگر برنامه های این هفته در استان زنجان است.

 

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ازافتتاح 21 پروژه های محرومیت زدائی خبرداد و گفت: 22 پایگاه مقاومت بسیج نیز همزمان با این هفته راه اندازی می شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: آغاز به کار اندیشکده بسیج اساتید، کلنگ زنی درمانگاه حضرت زینب (س)؛ برگزاری شکوه مقاومت با گردهمایی بسیجیان در پنجم آذر ماه سال جاری، اردوهای رسانه ای از طرح های اشتغالزایی و توزیع 500 بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان کم بضاعت هم از دیگر برنامه های این هفته است.

کد خبر 856542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha