برگزاری جشنواره تئاتر« چتر زندگی» به صورت بین المللی

جوادیان زاده از برگزاری جشنواره تئاتر « چتر زندگی» به صورت بین المللی در سال آینده خبر داد.

مجید جوادیان‌زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به برگزاری سومین دوره جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی یزد گفت: الان با ساختاری که این جشنواره به خود گرفته و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان رئیس جشنواره فعالیت می‌کند و ادارات دیگری از جمله ورزش و جوانان و سازمان فاو شهرداری در شورای سیاست‌گذاری آن حضور دارند، این جشنواره می‌تواند بهتر و با کیفیت‌تر فعالیت کند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در سال نخست به صورت استانی و در سالهای بعد به صورت ملی برگزار شد گفت: در نظر داریم که سال آینده این جشنواره به عنوان بین المللی برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان یزد با بیان اینکه در این جشنواره آثار بسیار ارزشمندی حضور دارند گفت: ما در یزد شهری داریم که در مرحله صنعتی شدن و درگیر شدن با آفت بی روحی و بی معنایی شدن است.

جوادیان زاده خاطرنشان کرد: شهری که معادلات و مبادلات آن حول محور سرمایه و صنعت بگذرد ممکن است با این آفت درگیر شود و اگر برای آن فکری نداشته باشیم، مشکلات روحی زیادی برای افراد جامعه به وجود می آید.

وی با تاکید بر اینکه در سیاستگذاری های فرهنگی و هنری باید دوباره ارتباطات مردمی که در گذشته شاهد بودیم را به صورت کامل بازگردانیم گفت: هنرهای تجسمی و نمایشی خیابانی یکی از راهکارهایی است که می تواند به بهترین نحو ممکن این موضوع را به شهروندان بازگرداند.

 

کد خبر 860559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha