غرش موشک‌های ایران اسراییل را به لرزه در می آورد

رادان با بیان اینکه امروز غرش موشک‌های ایران اسراییل را به لرزه در می آورد گفت: فتنه در کمین ما نشسته تا دچار شک و تردیدمان کرده و راهمان را از شهدا جدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «احمدرضا رادان» امشب(پنج‌شنبه، 7آذر ) در دومین سالگرد شهید مدافع حرم بابک نوری هریس که در گلزار شهدای رشت برگزار شد با بیان اینکه حضور در مراسم شهدا توفیق می‌خواهد، اظهار کرد: شهدا فدایی ولایت بودند، همه چیز را کنار هم می‌چینند تا ذره‌ای از معرفت‌ها را دریابیم و تقارن سالگرد شهید نوری هریس با هفته بسیج نشانی از اثرات این شهید است.


رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با بیان اینکه بسیج همه معناها را در خود جمع می‌کند، تصریح کرد: هیچ کجای دنیا نمی‌توان سازمانی همچون بسیج پیدا کرد که هر زمان به آن نیاز باشد بدون چشمداشت حاضر باشد. بسیج همه میدان‌ها را درنوردیده و بسیجیان ما بسیجی مکتب امام حسین(ع) هستند.

 

وی با بیان اینکه مدافعان حرم و بسیجیان در برابر دشمن ایستادگی کرده و سینه سپر کردند، اظهار کرد: امروز غرش موشک‌های ایران اسراییل را به لرزه در می‌آورد


رادان با بیان اینکه دشمن باید از روحیه بسیجی بترسد به شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند اشاره کرد و گفت: این شعر زنگ خطری است تا علی زمان را تنها نگذرایم.


رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با بیان اینکه کمین در راه است و فتنه‌ها یکی پس از دیگری آماده است، افزود: فتنه در کمین ما نشسته تا ما را دچار شک و تردید کرده و راهمان را از شهدا جدا کند.


وی با تاکید بر اینکه نباید از تحریم بترسیم و مسئولان فکر کنند که حیاتمان در رفع تحریم است افزود: دشمنان از جوانان و موشک‌های این سرزمین می‌ترسند، نباید غافل شویم و در فتنه شرکت کنیم.


رادان با بیان اینکه ترس عاملی برای کشتن هزار باره آدم و به ذلت کشاندنش است، خاطرنشان کرد: بسیجیانی که در عراق و سوریه هستند در دل دشمن با آرامش حرف می‌زدند.


رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به برخی حرف‌ها مبنی بر حضور جوانان مدافع حرم به‌واسطه پول در جبهه مقابله با کفار اظهار کرد: کسانی که حتی به یک گریه لگد نزده‌اند، امروز ادعای حضور در هشت سال جنگ را دارند.


وی با بیان اینکه باید جهل را از خود دور کرده و دروغ‌ها را باور نکنیم، افزود: با شهدا پیمان ببندیم که پیرو ولایت فقیه خواهیم بود.


رادان با تصریح اینکه اگر نمی‌خواهیم از اهالی کوفه باشیم نباید از تحریم و تهدید بترسیم و جهل داشته باشیم، گفت: باید بصیرت داشته و پشت سر ولایت فقیه حرکت کنیم.

 

وی با بیان اینکه پد و مادر شهدا بیمه این کشور و انقلاب هستند، تصریح کرد: پدر شهید نوری چند دهه قبل در سقز کردستان می‌جنگید و خود رزمنده است.

 

رادان با ببان اینکه شهدا ژن خوب هستند، خاطرنشان کرد: خاصیت ژن خوب این است که الهام‌بخش است و امشب شهدا الهام بخش هستند.

کد خبر 860811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha