انتخابات مجلس یازدهم  بنای « انتخابات تراز» در گام دوم انقلاب است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس یازدهم به عنوان سنگ بنای انتخابات تراز در گام دوم انقلاب گفت: مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات اهمیت اساسی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، «آیت الله حسینی همدانی» طی بازدید از ستاد انتخابیه شهرستان کرج، فردیس و اشتهارد که صبح پنجشنبه (۱۴ آذر) انجام شد، گفت: برهه تاریخی چهلمین انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران از همه جهت اهمیت اساسی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی گویای میزبان مشارکت آنان در فعالیت های سیاسی و باور به نقش سرنوشت ساز مردم است.

 

وی با اشاره به اهمیت حفظ وحدت و انسجام ملی در جریان های مختلفی که کشور با آن همواره روبه رو است، اظهار کرد: گام دوم انقلاب را با مجلس جدیدی آغاز خواهیم کرد.

 

وی با بیان این مطلب که انتخابات مجلس یازدهم سنگ بنای انتخابات تراز در گام دوم انقلاب است، بر لزوم مشارکت حداکثری آحاد مردم در این دوره از انتخابات تاکید کرد.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز توضیح داد: منتخبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی با نگاه به توانایی های درونی کشور در جهت وضع قوانین عالی و مترقی برمبنای دین در رفع مشکلات و مطالبات مردم تلاش کنند.

 

 

کد خبر 863906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha