گروه های برتر نمایشی جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد معرفی شدند

در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد که با حضور مسئولان کشوری و استانی در قزوین برگزار شد، گروه های برتر نمایشی معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد که (پنجشنبه ۱۴ آذر) با حضور حجت الاسلام دکتر «حبیب رضا ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، «محسن مومنی شریف» رئیس حوزه هنری کشور، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و «هدایت اله جمالی پور» استاندار قزوین  برگزار شد، از گروه های نمایشی برتر در این جشنواره تقدیر شد.

 

در این مراسم گروه های نمایشی امن ترین جای دنیا به کارگردانی رضا ثلاثی از لرستان، به خاطر مروارید به کارگردانی حبیب اله ناصری و باقر رمضان زاده از هرمزگان و گروه خوب، بد و زشت به کارگردانی محمد یغمایی از قزوین به عنوان رتبه اول تا سوم تقدیر شدند.

 

همچنین در این جشنواره گروه های نمایشی روزی که بهشتی شدم به کارگردانی مریم ثروتی از اردبیل و اخلاق صاحبدلان به کارگردانی علی صبوری از قم مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

در چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد گروه نمایشی کفش به کارگردانی فاطمه احمدی از گلستان به عنوان گروه منتخب تماشاگران معرفی شد.

 

در این جشنواره نمایش اپرت قزاقی به کارگردانی منیره حاتمی از مازندران توانست جایزه ویژه فرج الله سلحشور را دریافت کند.

 

گفتنی است در مراسم اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد از حسین پارسایی و ناصر ایزدفر کارگردان، بازیگر و نویسنده و از پیشکسوتان هنر تئاتر تقدیر شد.

 

کد خبر 864010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha