اجرای طرح نخبه پروری از شناسایی تا پرورش در حوزه علمیه خواهران

مدیرکل امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه خواهران از اجرای طرح نخبه پروری از شناسایی تا پرورش خبرداد و گفت: برای این طرح اساتید پشتیبان نیز به کار گرفته می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان قم، اولین گردهمایی طلاب استعداد برتر حوزه های علمیه خواهران پیش از ظهر امروز در سالن همایش های مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد.

 

خانم «غفاری» در این نشست  تصریح کرد: یکی از اصلی ترین برنامه هایی که در دستور کار داریم شکوفا سازی و پرورش استعدادها است که برای این طرح استقرار اساتید پشتیبان در مدارس علمیه اجرا شده است و اساتید واجد شرایط را تعیین می‌ کنیم که بتوانند با ارتباط نزدیک با طلاب در زمینه استعدادی آنها هدایت کنند.

 

مدیرکل امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه خواهران با تأکید بر لزوم تأسیس مدارس نخبگانی در کشور گفت: طرح نخبه پروری از شناسایی تا پرورش نیز اجرا می‌ شود و در معاونت پژوهش به موضوع استعداد برتر فراتر از مدل شناسایی مرسوم می‌ اندیشیم بر این اساس مدلی پیشنهاد دادیم که بر اساس سیاست مدرسه است.

 

غفاری یادآور شد: امیدواریم با حمایت مدیران مرکز مدیریت حوزه یکی تأسیس مدرسه نخبگانی و دیگری مدرسه مجازی و غیر حضوری راه اندازی شود که روش مجازی و عملی با توجه به مسؤلیت های خانوادگی طلاب خواهر، عملیاتی تر باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز طلاب استعداد برتر سراسر کشور در مدیریت های استانی تجلیل می‌ شوند که از این بین می‌توان به استان های تهران، اصفهان و کرمانشاه اشاره کرد.

کد خبر 871314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha