خروجی دانشگاه‌ها باید از جایگاه مطلوبی برخوردار باشد

عزیزی با اشاره به عملکرد دانشگاه امام جواد (ع) یزد گفت: خروجی دانشگاه‌ها باید از جایگاه مطلوبی برخوردار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست جمال الدین عزیزی، شهردار یزد با مسئولان دانشگاه امام جواد (ع) یزد برگزار شد.

جمال الدین عزیزی ضمن اشاره به عملکرد مثبت دانشگاه امام جواد(ع)، از اهمیت ارتقای سطح علمی و آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات گفت و افزود: با توجه به آنکه دانش‌آموزان یزدی در جایگاه نخست قبولی کنکور سراسری قرار گرفته‌اند، خروجی دانشگاه‌ها نیز باید متناسب با آن، از جایگاه مطلوبی برخوردار باشد.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: امیدواریم دانشگاه امام جواد(ع) بتواند گامی مؤثر در این عرصه برداشته و ارتقا سطح کمی و کیفی تحصیلات دانشگاهی در یزد را رقم بزند.

عزیزی به ضرورت افزایش تعاملات دانشگاه‌ها با شهرداری اشاره کرد و افزود: شهرداری آماده هر نوع همکاری اعم از پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی با دانشگاه امام جواد(ع) است.

وی از مدیران درخواست کرد: طرح‌های پیشنهادی خود مرتبط با شهرداری را به عنوان پایان‌نامه دانشجویی و یا یک طرح شهروندی آماده و جهت بررسی به شهرداری ارسال کنند.

غضنفر میرجلیلی سرپرست دانشگاه ضمن اشاره به پتانسیل دانشگاه امام جواد(ع) به توسعه فعالیت‌های مختلف، برگزاری برخی از آنها از جمله رویداد مشق معیشت ایرانی را نقطه قوتی برای شهر و دیار جهانی یزد دانست و بر تقویت و تداوم همکاری مؤثر با شهرداری در عرصه‌های مختلف تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: عدم پوشش خبری رویدادهای این دانشگاه به عنوان یک مرکز فعال علمی و آموزشی در یزد، توسط سازمان صدا و سیما، مسئله‌ای مهمی است که می‌بایست تمهیدات لازم در خصوص رفع محدودیت‌های موجود در این خصوص اندیشیده شود.

کد خبر 871836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha