انقلابی ماندن رمز ترقی و پیشرفت ماست

غفوری گفت: پیام روشن بیانیه گام دوم انقلاب این است که برای رشد و پیشرفت بیشتر باید همواره انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « اکبر غفوری» در یازدهمین نشست اندیشه‌ورزی «والعصر» با موضوع «تشریح توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب» گفت: این بیانیه از سوی یک رهبر الهی، عارف نورانی، حکیمی ژرف‌نگر، فقیهی بصیر و عالمی آینده‌نگر صادر شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه یزد با اشاره به نظرات بنیانگذار جمهوری اسلامی و برخی شخصیت‌های سیاسی، دانشمندان و اندیشمندان در مورد رهبر معظم انقلاب به بیان ویژگی‌ها و خصوصیات ایشان پرداخت.

این مدرس دانشگاه به اهمیت بیانیه گام دوم اشاره کرد و عموم ملت ایران بویژه جوانان و آزادی خواهان جهان را مخاطب این بیانیه دانست.

غفوری افزود: پیام روشن بیانیه گام دوم انقلاب این است که برای رشد، ترقی و پیشرفت بیشتر باید همواره انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه یزد جلوگیری از انزوای بیانیه، جلوگیری از تحریف‌ها، ورود جوانان و آتش به اختیار وارد میدان شدن را از جمله وظایف همگان در خصوص بیانیه گام دوم عنوان کرد.

وی در بخش دیگر سخان خود پیروزی انقلاب اسلامی، ایجاد نظام اسلامی، تشکیل دولت و جامعه اسلامی، ایجاد امت اسلام و تمدن نوین اسلامی را از مراحل تکوین تمدن اسلامی برشمرد.

یازدهمین نشست اندیشه‌ورزی «والعصر» با حضور جمعی از طلاب، روحانیون، پژوهشگران، فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد.

تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب، تسریع در رشد و انتشار گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین صحیح و شفاف مواضع در چارچوب نظریه‌ نظام انقلابی، امیدآفرینی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی در جامعه از اهداف برگزاری نشست‌های اندیشه‌ورزی «والعصر» است.

این نشست با همکاری حوزه هنری یزد، اداره کل تبلیغات اسلامی استان و ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان یزد برگزار ‌شد.

گفتنی است: سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی «والعصر»، دوشنبه‌ هر هفته در یزد برگزار می‌شود.

کد خبر 873516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha