فرهنگ شهادت لازمه مقابله با تهدیدهای دشمنان است

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: امروز فرهنگ شهادت باید در جامعه نهادینه شود، چراکه با تکیه بر آن‌ می توان بر مشکلات و تهدیدهای دشمنان فائق آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «محمدتقی پورمحمدی» در نشست هماهنگی یادواره ۱۲۰ شهید بمباران هوایی شهرستان مراغه اظهار داشت: شهدای بمباران مظلومانه شهید شدند و برگزاری نخستین یادواره شهدای بمباران مراغه ضروری و نیاز است.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مچلس خبرگان رهبری گفت: فرهنگ ایثار و شهادت معنویت خاصی به جامعه می بخشد و با زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا این فرهنگ را به نسل های بعد باید منتقل کرد و ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

پورمحمدی افزود: فرهنگ شهادت و ولایت پذیری مهم ترین رمز پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود و در این میان شهدای بمباران معنویت و تاثیرگذاری به خصوصی را به کشور هدیه کردند و این فرهنگ شهادت را باید گرامی بداریم.

امام جمعه مراغه ادامه داد: تمامی مردم و دستگاه های شهرستان در برگزاری هر چه باشکوه تر این یادواره باید پای کار باشند تا بتوانیم یاد و نام این عزیزان را زنده نگه داریم.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مچلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ شهادت باید در جامعه نهادینه شود چراکه با تکیه بر آن‌ می توان بر مشکلات و تهدیدهای دشمنان فائق آمد.

گفتنی است، یادواره ۱۲۰ شهید بمباران هوایی شهرستان مراغه  ۲۳ بهمن ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 875924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha