همایش نکوداشت زنده‌نامان در تبریز برگزار می‌شود

شهردار تبریز گفت: همایش نکوداشت زنده‌نامان پس از حدود یک دهه در اسفند امسال در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، «ایرج شهین باهر» در جلسه هماهنگی همایش نکوداشت زنده نامان تبریز با اشاره به ضرورت برگزاری برنامه های فرهنگی، اظهار داشت: این همایش در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی اواخر اسفند ۹۸ برگزار می شود و به منظور انتخاب و معرفی افراد شایسته، تعامل و جلب مشارکت دستگاه های مرتبط در برگزاری این همایش ضروری است.

شهردار تبریز با بیان این‌که شهرداری تبریز در حوزه فرهنگی بیشترین اثرگذاری را در قیاس با دیگر دستگاه ها داشته و دارد، افزود: برگزاری همایش نکوداشت زنده نامان اقدام فرهنگی عظیمی در این شهر است.

وی گفت: در این شهر افراد خاص و تاثیرگذار بسیاری وجود دارند که در پشت صحنه کارهای بسیار بزرگی انجام داده و اتفاقات مهمی را رقم زده اند، اما هرگز نامی از آنها برده نشده و نمی شود و برگزاری این همایش فرصتی ارزشمند برای شناساندن چنین افرادی به جامعه است.

شهین باهر، با تاکید بر اینکه از طریق این همایش می توان داشته ها و توانایی های تبریز را به دیگر شهرها معرفی کرد، ادامه داد: در انتخاب نفرات برتر همایش نکوداشت زنده نامان باید حساسیت و دقت نظر بیشتری به خرج داد.

گفتنی است، همایش نکوداشت زنده نامان پیش از این ۲ بار در تبریز برگزار شده که آخرین بار در سال ۱۳۸۹ برگزار شده است.

کد خبر 875362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha